ÚTI ÉLMÉNY - összes

Dublin

Egy cseppnyi ír kultúra

Írország és Skócia az a hely, ahová az ember szeretne eljutni, tudva milyen gyönyörű lehet, de mégis, ha utazást tervezünk, valahogy mindig van más,...

A gleccsertől Mozartig: Zell am See-Kaprun és Salzburg

Zell am See-Kaprun néhány éve került fel a családi sítérképünkre, korábban inkább nyári célpontként ismertük, de egy hosszú hétvége elég volt ahhoz, hogy meggyőződjünk...
Nizza Madrid Brüsszel

Budapest-Nizza-Madrid-Brüsszel 40 ezer forintból

Mindössze ennyibe került összesen a 4 fapados repülőjegy a címben szereplő útvonalra. Az elmúlt két hétben sorrendben a SkyEurope, a Ryanair és a Wizz...
A Parlament épülete miniben Szarvason

Mini Magyarország Szarvason

Régebben jártunk már külföldön hasonló parkban, és mindig nagy élmény volt a miniatűr épületek között sétálni, így nagyon vártuk, hogy megnézhessük a szarvasi Mini...
Bréma

Kiruccanás Brémába

Ha valaki nagyon szeret repülni, és önmagában a repülés élménye is határtalanul boldoggá teszi, akkor a fapados légitársaságok alkalmi akcióinak köszönhetően megesik, hogy egy...
Stájerország gyönyörű látkép

Stájerország, az osztrák Toszkána

Itt van a határ mellett, és bár sokszor csak átutazóban érintjük Stájerország kisvárosait, érdemes egy hosszú hétvégét is eltölteni itt. Összeszedtünk 5 dolgot, ami...

Forralt bor és buli teára és ugrálóvárra cserélve – síelés kisgyerekkel...

Nem vagyunk nagy síbajnokok, de szeretünk síelni. Ahogy a kazettás magnó generáció szülöttei közül sokan, gyerekkorunkban mi is maximum Csehszlovákiáig jutottunk el télen, és...
Porto

Egy korty Porto

Portugália talán ma még nem olyan népszerű célpont a magyarok számára, mint például a spanyol, olasz, vagy görög tengerpart, de ha egyszer valaki rászánja...
Madrid

Madrid látnivalók: várakozásainkon felül

Mint azt már korábbi cikkünkben említettük, a véletlen és az olcsó repülőjegy úgy hozta, hogy eljutottunk Madridba. A repülőjegy vásárlása előtt azért elgondolkodtunk, hogy...
Nizza tengerparti látnivalói

Utazás a francia Riviérára

Hosszas tervezgetés után végül úgy alakult az idei nyaralásunk, hogy repülővel elutaztunk Nizzába, ahol összesen öt éjszakát maradtunk. Három és fél napot Nizza látnivalóinak...

TÉRKÉPES KERESŐ: LÁTNIVALÓK, REPTÉRI BEJUTÁSOK

HASZNOS TANÁCSOK - még több

Tippek, trükkök utazáshoz!

Szeretnél hasznos, gyakorlatias tippeket kapni, amikkel olcsóbb és kényelmesebb lesz az utazás?